søndag 15. april 2012

Update

Hei hei. Ligger litt på etterskudd igjen.. Men her kommer det en update på de dagene som mangler.

Torsdag 22.Mars.2012:
Ja, du leste riktig: Utplasseringsjobbing på en torsdag også. Denne torsdagen var jeg så heldig at jeg fikk lov til å bli med da det skulle være kick off på UKI arena. Jeg møtte blid og fornøyd opp på arenaen kl 18.00, da hang vi opp bannere av spillere og ordnet litt rundt på VIP-rommet før det hele braket løs. Selve kick offen gikk ut på at alle Ull/Kisa's sponsorer for 2012 møtte opp og ble presentert for hverandre og klubben. Vi fikk også en introduksjon av spillerstallen 2012 og visning av de nye hjemmedraktene. Veldig spennende og hyggelig opplevelse å være med på. Der satt jeg liksom med det lokale næringslivet i Ullensaker! :D


Her er noen av bannerne :)

Fredag 23.Mars.2012:
Dagen startet med en liten oppsummering av jobbingen og levering på UKI arena dagen før. Hva ble hengt opp? Og hva mere skal produseres? Hva mangler vi før seriestarten braker løs 9.april?
Så startet arbeidet med å produsere flere bannere. Jeg satt å følgte med på prosessen. Mens vi satt å ventet på alt som skulle komme fra trykkeriet.


Fredag 30.Mars.2012:
Dagen startet med at vi ryddet og vasket litt på kontoret. Deretter var det full produksjon av kampannonse til seriestart den 9.april. Ull/Kisa-Notodden. Vi måtte også en tur opp på trykkeriet på Dal for å hente billetter til kampen.


Mandag 2.april 2012: 
Ja, jeg har brukt litt av ferien min også jeg til jobbing! :) . Enda flere bannere skulle jo henges opp på UKI arena så da var jeg "hjelpejente" der.

Fredag 13.april 2012:
Var iallefall ikke noe ulykkes dag på kontoret. Det var heller en stor lykkedag! : D. Det kom nemmelig en splitter ny macbook air til oss. Denne skal først og fremst brukes til ute oppdrag, skrive notater, vise presentasjon osv. Jeg fikk da i oppdrag å sette opp macen for skriveren, installere fontprogramvare og legge inn fonter.

Her er noen bilder av den lille skapningen : P











Vi måtte jo prøve photoboot :P

1 kommentar:

  1. Flott med en liten oppsummering, kunne godt tenkt meg at de var mer utfyllende. Gleder meg til å se presentasjonen av året ditt og alt du har gjort. Stilig mac, ser ut som air? Photobooth er gøy.

    SvarSlett