fredag 3. februar 2012

Long time, no see

Hei hei. Da er vi godt i gang med det nye året og jeg henger litt etter med å oppdatere bloggen, men her kommer det et innlegg som omhandler hva jeg har gjort de siste fredagene som har vært!

Fredag 6.januar 2012
Fikk jeg i oppdrag å utforme en presentasjon. Hvor hele oppgaven gikk ut på å legge inn elementer, tekst, bakgrunnsfarger og skriftfarger slik at det skulle bli en ferdig designmal. Dette gjorde jeg da i Indesign, møtte på noen små problemer feks å fjerne spreds slik at oppsettet ble lagt opp på ønskelig måte, jeg fikk det til tilslutt.

Fredag 13.januar 2012
Begynte jeg dagen med å skjære til 200 flyere i tilegg til at jeg reiste ut å leverte dette til kunden.

Fredag 20.januar 2012
Vi startet dagen med å ha et idé møte hvor vi bladde i våre reklamebøker for å finne inspirasjon, vi snakket litt og kom med egne innspill. Vi utarbeidet tanker om en mulig mal og bestemte fargepalett og bildeoppsett. Så var det tid for å sette i gang arbeidet med den 2 sidige informasjonsflyeren. Jeg studerte deler av prossessen og kom med innspill til mulige endringer.

Fredag 27.januar 2012
Fikk jeg i oppdrag å lage en plakat for et skirenn (Raknehaugrennet). Jeg følgte malen fra i fjor fordi den var vellykket. Men jeg endret litt på innholdet i teskten og skiftet ut noen fonter + at jeg måtte bytte ut og sette inn sponsorlogoer. Når plakaten var ferdig ble den gjort om til trykklar pdf og den ble plottet i 50x70, A3 plakater og A4 plakat her på huset! Her er plakaten
Frk.Fredriksen

1 kommentar:

  1. Hei Linn-Christin.

    Du jobber og er godt i gang. Når du beskriver brosjyren fra i fjor og sier at man beholdt den fordi den fungerte god, kan du gjerne si hva det var som gjorde at den fungerte godt. Var det farger, bilder, kombinasjoner av disse, og så videre. Bra med litt dypere refleksjon i forhold til prosess og fra ide til ferdig produkt.

    SvarSlett